+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Klachten over (online) kansspelen?

Moderator

Klachten over (online) kansspelen?

Wie klachten heeft over (werking van) kansspelen kan deze richten tot de Kansspelcommissie via een mail naar info@gamingcommission.be.

Junior Member
    ik zou een aantal adressen willen doorgeven aan de kansspelcommisie waarvan ik weet dat illegaal gepokerd word. In hoeverre wordt daar eigenlijk iets mee gedaan? want ik heb een dik jaar geleden ook al eens een mail gestuurd met gegevens maar ik heb daar nooit een antwoord op gehad !
    illegaal pokeren.. ze hebben er hun mond van vol, maar er wordt blijkbaar niks aan gedaan??
    groetjes,
    rietje

Moderator
    Beste Rietje,

Je kan natuurlijk steeds zulke adressen doorgeven aan de Kansspelcommissie. Ik ga ervan uit dat zij dan samen met de lokale politiediensten inschatten wat ze er verder mee doen. Het is niet omdat er niet dadelijk gereageerd wordt dat men er niet mee bezig is. Signalen en informatie verzamelen, eventuele observaties doen en een actieplan opstellen.. het neemt allemaal veel tijd in beslag. En zoals je wellicht in de media gelezen hebt kampt men met een personeelstekort om alles snel en goed te kunnen controleren. Adressen doorgeven kan dus zeker zinvol zijn om illegaal gokken te bestrijden, ook al zal dit niet steeds onmiddellijk tot zichtbare acties leiden.

met vriendelijke groeten

Ronny
    namens Gokhulp-team

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten