Beste,

Ik ben een laatstejaarsstudent in de klinische orthopedagogiek en disability studies aan de Universiteit Gent. Voor mijn masterproef doe ik een onderzoek naar de ervaring van levenskwaliteit bij personen met een gokproblematiek. Voor mijn onderzoek wil ik van verschillende groepen (personen die actief/niet-actief gokken, hulpverleners, preventiebeambten,…) interviews afnemen. Een deel van de onderzochte groepen zijn personen die in herstel/hersteld zijn van een gokproblematiek. In dit kader zou ik hier graag een oproep doen naar participanten. Wat is nog belangrijk om te weten:

- Het interview zal online plaatsvinden. (Indien u het toch persoonlijk wenst te doen kan dit gerust ook)
- Het interview zal opgenomen worden. (Louter voor het onderzoek, nadien zullen de data gewist worden. De uitgeschreven versie van het interview zal wel anoniem bewaard worden)
- Het interview zal ongeveer anderhalf uur (90 minuten) in beslag nemen.
- De gegevens zullen anoniem verwerkt worden.

Indien u nog vragen heeft over het onderzoek of wenst deel te nemen, aarzel dan niet om een mailtje te sturen naar Amber.Denoyette@Ugent.be of om hier te reageren.
Alvast bedankt!