Goeieavond.

Ik ben een jonge man die al enkele jaren gokverslaafd is. Het begon allemaal onschuldig met sportweddenschappen van enkele euros. Daar ik om bepaalde redenen veel alleen ben, is er over de jaren geen controle geweest over mij. Ik werk al een jaar of vijf en heb zo goed als al men verdiende centen vergokt. Enkele weken geleden ben ik een persoonlijke lening aangegaan van 10000 euro, deze heb ik vergokt op 2 dagen. Vandaag weer men laatste centen vergokt en een mentale breakdown gehad. Daarop beslist om getuigenissen over andere gokkers op te zoeken en zo hier beland. Over de jaren heen ben ik volledig geïsoleerd geraakt. Heb amper nog contact met vrienden of familie en besteed het meeste van men tijd aan werken en gokken. Er is niemand die weet van mijn situatie omdat ik me er zo voor schaam en ik denk dat ik andere personen geen pijn kan doen door eerlijk te zijn. De mentale pijn die ik de laatste jaren heb gehad begint ondragelijk te worden. Telkens ik een groot bedrag verlies neem ik mezelf voor om niet meer te gokken, zolang ik geen geld heb lukt dit. Maar eenmaal mijn loon gestort wordt of ik geld krijg van een familielid ofzo vervliegen al deze gedachten. Het is moeilijk te verklaren maar het is sterker of mezelf. Via deze weg probeer ik men verhaal te doen en het doet deugt om het eens van me af te schrijven. Hopelijk is dit een nieuwe start.

Mvg de gouden leeuw