+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Documentaire omtrent goksites en reclame

Junior Member

Question Documentaire omtrent goksites en reclame

Beste leden,

Ik ben een student bachelor-na-bachelor Toegepaste audiovisuele communicatie aan de Thomas More hogeschool in Mechelen. Voor mijn eindwerk maak ik een documentaire over de promotie van goksites in BelgiŽ en de gevaren hiervan.

Ik ben hiervoor nog op zoek naar een (ex-)gokverslaafde die hierover iets wilt vertellen vanuit zijn standpunt. Hoe heeft gokken zijn/haar leven beÔnvloed? Is het hem/haar opgevallen dat er meer reclame voor gokken gemaakt wordt? Wat voor invloed heeft dit op zijn/haar dagelijkse leven?

(Ex-)gokverslaafden die bereid zijn om mee te werken aan deze documentaire, kunnen mij bereiken via e-mail op het adres tomva@telenet.be, of via PM. De (ex-)gokverslaafde hoeft niet persť verslaafd geweest te zijn aan online gokspelen, elke vorm van gokverslaving komt in aanmerking.

Hieronder een korte omschrijving van mijn docu:
    Sinds de legalisering van online kansspelen in 2009 is de markt geŽxplodeerd. We worden overspoeld door reclame voor deze moderne vorm van gokken, en dit gaat veel verder dan traditionele reclame. Napoleon Games had afgelopen zomer een grote stand op meerdere muziekfestivals, concurrent Unibet is sinds dit seizoen de officiŽle partner van de Jupiler Pro League en geeft tientallen keren per match de quoteringen mee. Maar het gaat niet alleen om privťondernemingen, ook de Nationale Loterij gaat actief op zoek naar nieuwe klanten en schuwt daarbij zelfs de jongeren niet. Of wat dacht u van het nieuwe Astrid Bryan Bling Bling kraslot?