+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Hier zit ik dan....

Junior Member

Thumbs down Hier zit ik dan....

19€ op mijn rekening...900€ verspeeld
    2 kinderen ten laste en 4 dagen voor kerst
    Deed geen oog dicht...bij wie ga ik nu aankloppen voor hulp....ik wil dood!Ik ben bang...ik kan mezelf voor de kop slaan
    Financieel iets ruimer?hmm....
    Hier zit ik dan mezelf op te freten van de stress door mijn eigen domme schuld

Senior Member
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karinne Bekijk bericht
    19€ op mijn rekening...900€ verspeeld
    2 kinderen ten laste en 4 dagen voor kerst
    Deed geen oog dicht...bij wie ga ik nu aankloppen voor hulp....ik wil dood!Ik ben bang...ik kan mezelf voor de kop slaan
    Financieel iets ruimer?hmm....
    Hier zit ik dan mezelf op te freten van de stress door mijn eigen domme schuld
    Beste Karinne,

Verwijt jezelf niet te hard, die 'spelletjes' zijn gewoon erg verslavend..
    Nu, na je verlies en zonder geld, zit je in de put. Dat is begrijpelijk. Ik ken dat gevoel maar al te goed.
    Door te stoppen met gokken kan je er ook weer bovenop geraken!
    Stoppen is niet gemakkelijk maar wel mogelijk!
    Ik raad je aan om over je gokprobleem te praten met anderen. Zoek hulp bij familie en/of vrienden.
    Leg je situatie uit, ik weet zeker dat ze willen helpen. Overwin je schaamte en vertel over je situatie, dat stomme gokken..
    Jij gaat jezelf ook moeten helpen, ook ten voordele van de kinderen. Bescherm jezelf door een verbod aan te vragen.. zoek hulp..
    Heb je je hier al ingeschreven voor 'online begeleiding' of andere stappen gezet'?

Kijk eens op https://gokhulp.be/gokproblemen-stoppen en https://gokhulp.be/hulpverlening-gokken.

Heel veel liefs en goede moed!

Anneke

Junior Member
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Anneke Bekijk bericht
    Beste Karinne,

Verwijt jezelf niet te hard, die 'spelletjes' zijn gewoon erg verslavend..
    Nu, na je verlies en zonder geld, zit je in de put. Dat is begrijpelijk. Ik ken dat gevoel maar al te goed.
    Door te stoppen met gokken kan je er ook weer bovenop geraken!
    Stoppen is niet gemakkelijk maar wel mogelijk!
    Ik raad je aan om over je gokprobleem te praten met anderen. Zoek hulp bij familie en/of vrienden.
    Leg je situatie uit, ik weet zeker dat ze willen helpen. Overwin je schaamte en vertel over je situatie, dat stomme gokken..
    Jij gaat jezelf ook moeten helpen, ook ten voordele van de kinderen. Bescherm jezelf door een verbod aan te vragen.. zoek hulp..
    Heb je je hier al ingeschreven voor 'online begeleiding' of andere stappen gezet'?

Kijk eens op https://gokhulp.be/gokproblemen-stoppen en https://gokhulp.be/hulpverlening-gokken.

Heel veel liefs en goede moed!

Anneke
    Anneke hallo
    Dit durf ik tegen geen mens vertellen
    Deze morgen heb ik het wel aan mijn vriend verteld.we hebben een lat relatie
    Hij reageerde vrij bits en zat met veel vragen zei hij
    Waar ben ik toch aan begonnen
    Ik ben een wrak

Senior Member
    Hoi Karinne,

Ik word erg stil van je eerste post.
    Ik ken het wel: geen geld meer om cadeautjes te kopen. Ik had vroeger vaak zelfs geen geld meer over om eten te kopen op het einde van de maand. Voor mij was het ook bijzonder stresserend tijdens mijn actieve gokperiode, vooral op het einde dat ik gokte.
    Toch raakt het me nu meer wanneer ik lees dat jij momenteel in zo'n fase zit. Omdat ik weet wat je meemaakt. Ook omdat je aangeeft dat je 2 kinderen ten laste hebt.

Het is normaal dat je vriend met heel veel vragen zit. Laat hem die vragen stellen. Antwoord eerlijk. Te weinig mensen begrijpen iets van een gokprobleem. Bij mij zijn anderen mij ook pas terug gaan vertrouwen wanneer ik al een tijd gestopt was. Door erover te praten, zijn ze het meer gaan begrijpen. Daarom moeten ze het niet goedkeuren natuurlijk. Ik keur het van mezelf ook niet goed, dat ik ooit zo goedgelovig was om te denken dat ik rijk kon worden met te gaan gokken.

Het is normaal dat je je nu een wrak voelt. Zo'n gokkater kan wel een tijdje duren. Hopelijk kan het je ook de kracht geven te stoppen. Door niet meer te gokken, zal je je terug beter gaan voelen.

Karinne, heel veel sterkte en succes!

nlfm

Senior Member
    Hoi Karinne,

Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat?
    Hopelijk kan het toch een beetje een fijne kerstavond worden, gezellig samen.
    Naar en met elkaar lachen kost geen geld en is zoveel meer waard dan dure cadeaus..

Liefs

Anneke

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten