+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: hulp voor familie

Junior Member

hulp voor familie

beste, bestaat er een zelfhulpgroep of personen uit de provincie Oost-Vlaanderen waar wij in contact kunnen mee komen of waar wekelijkse bijeenkomsten zijn voor gokveslaving op het zelfde niveau als anonieme alcoholisten , ik zoek dringend hulp voor een dicht familielid en denk dat er in de eerste plaats moet gezocht worden naar een zelfhulpgroep waar men verhalen hoort die een soort schrik inboezemt! Mijn familielid is na een paar weken al terug hervallen en ik wens nu dat hij in een hulpgroep /therapie gaat om hem terug op het rechte pad te krijgen dank voor uw reacties ,

Moderator
    Beste Katleen,

Zover wij weten bestaat er op dit moment in Oost-Vlaanderen geen zelfhulpgroep voor personen met een gokprobleem.

Indien je contact opneemt met www.druglijn.be , kunnen ze jou aan contactgegevens helpen van hulp in jullie buurt.

Onder andere bij CGG Eclips (regio Gent, Eeklo, Deinze) kan iemand met een gokstoornis terecht voor hulp: www.ccgeclips.be. 09 233 58 58. Dit geldt ook voor CGG Waas en Dender te Lokeren, Dendermonde of Sint-Niklaas : www.cggwaasendender.be

Ook bij NA-zelfhulpgroepen kan je terecht indien je wilt stoppen met gokken (en eveneens ook zonder alcohol en drugs wenst te leven) : http://www.na-belgium.org/nl/

Succes!

Namens Gokhulp-team

Ronny
    Laatst gewijzigd door Moderator_Ronny; 28 februari 2018 om 12:07

Junior Member
    Beste Katleen,

momenteel is er een organisatie die ondersteuning biedt aan familieleden van een verslaafde in de regio Beveren, Oost-Vlaanderen opgestart.
    Je kan terecht op de website: www.fellowsupport.be

Groeten

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten