+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Pas ontdekt dat mijn vriend online gokt

Junior Member

Pas ontdekt dat mijn vriend online gokt

Hallo,

Ben nieuw hier. Heb een paar dagen geleden ontdekt dat mijn vriend online gokt.. kwam erachter met het controleren van zijn e-mails.
    Het erge is dat hij ook op mijn naam accounts heeft aangemaakt.. voel me dus echt bedrogen.. ik heb vandaag een brief naar de kansspelcommisie gestuurd om mij op de zwarte lijst te laten zetten. Dit uit eigen veiligheid.. hij heeft hier nog geen weet van..
    Tot nu toe heeft hij nog geen vergokt want er staat geen geld op zijn rekening.. maar vanaf dinsdag wel.. hij heeft zelfs een Pay pal account aangemaakt..
    We wonen nog maar een dikke 2 maanden samen en weet echt niet hoe ik tot hem kan doordringen dat hij moet stoppen..
    Ben echt ten einde raad

Senior Member
    Hallo 'kelleke',

Dat is niet wat je wilt ontdekken als je nog maar twee maanden samen woont hé.. Wat erg voor je! Goed dat je nu maatregelen neemt voor je eigen veiligheid!
    Het feit dat hij niet eerlijk is over zijn gokken en ook nog eens op jouw naam speelt, dat geeft aan dat het wellicht al meer is dan slechts onschuldig een gokje te wagen.
    Volledige inzage in zijn financiën krijgen en goede afspraken maken rond gokken, lijkt me nu normaal indien hij uw vertrouwen terug wilt winnen. Vaak ervaart een gokker zelf niet dadelijk dat er een probleem ontstaan is. Samen naar de uitgaven van voorbije maanden kijken, hoeveel er naar het gokken gegaan is, kan hopelijk wel enig inzicht/realiteitsbesef brengen. Pas als hij zelf beseft dat hij een gokprobleem heeft, zal hij willen stoppen.
    Praat er best ook met anderen over én zorg goed voor jezelf!

Liefs

Anneke

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten