Goedeavond , ik ben ten einde raad , vandaar mijn berichtje hier op dit forum. Ik ben Dina , heb sinds 4 jaar een relatie met iemand die gokverslaafd is. Toen ik hem leerde kennen wist ik dat hij financiele problemen had . Heb hem dan geholpen zodat hij zijn schulden kan aflossen. En ook zijn persoonlijke schulden bij personen werden opgelost zodat , dacht ik , met een mooie lei konden starten. Maar al snel kwamen de eerste problemen. Regelmatig als ik gaan werken was en hij vrij was kreeg ik telefoon en vroeg hij , kan je me even geld lenen hebben, heb 100 euro nodig., ben iemand tegen het lijf gelopen en die moest ik nog geld en ik MOET het hem deze namiddag gaan geven of het is zever en komt hij tot bij ons thuis , Ik geef je dit weekend terug . Wekelijks vroeg hj me wel geld , en altijd had hij wel een uitleg , schuld van vroeger , kan iets kopen en verkopen met winst ( je hebt daarna zoveel terug ) , kan nu niet naar huis komen want er was een vechtpartij en ik moet mee met de politie. Ik ben niet in fout die andere wel maar moet mee voor verklaring, daarna een smsje , kan je aub 45 euro op mijn rek storten want auto staat in garage parking en heb niet meer zoveel , en zoveel andere dingen. Ik kan wel een boek schrjven over al zijn verhalen. Op een gegeven moment nam een collega van zijn werk met mij contact op om te zeggen dat mijjn partner bij hem 1000 euro had geleend en dat hij dat wekelijks ging terugbetalen maar dat hij niets weerzit. Ik ging door de grond van schaamte want ik heb een goede job , betaal altijd mijn rekeningen op tijd en dan zoiets . Ik ben dan woest geworden en dan heeft hij verteld na lang aandringen dat hij dat was verloren met kastspelen maar dat dat maar eenmalig was en ik niet ongerust moest zijn. Dat is dik 2 jaar geleden en intussentijd blijen die problemen aanhouden. Regelmatig liegen, wegblijven , mijn codes van mijn kaarten krijgt hij niet meer want ook daar heeft hij is geld van afgehaald , zowel visa als gewone rekening. Nu gisteren was het weer van dat en nu ben ik het echt beu , dik beu. Ik zie hem graag en hij is best een goede man buiten dat probleem. Als hij bezig is met kassen kan hij echt een eikel zijn en dat gaat altijd gepaard met alcohol. Ik wil dat hij er nu echt iets aandoet of ik zet onze relatie stop . Weet iemand of hij zich voor enkele weken kan laten opnemen om aan zijn gokverslaving iets te doen, of zijn er medicaties die helpen. Ben echt ten einde raad en ik ga er onder door , ik slaap bijna niet meer , kan niet meer eten , ik word hier echt ziek van . Heeft er iemand info voor mij, ons aub. Bedankt alvast