+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: stoppen met gokken

Junior Member

stoppen met gokken

beste,

weten jullie of je je ook per e-mail kan uitschrijven voor de kansspeelcomissie? want de stap op echt een brief op te sturen lijkt me teveel energie te kosten... alle uitvluchten zijn goed...

mvg ruben

Moderator
    Beste,

Je kan dit ook per e-mail doen en wel als volgend:

- De brief 'vrijwillige aanvraag toegangsverbod' volledig invullen + ondertekenen en dit inscannen;
    http://www.gamingcommission.be/openc...luiting_NL.pdf

- Ook je identiteitskaart, voor- en achterkant, inscannen.

- Deze scans samen mailen naar :
    exclusions@gamingcommission.be

Veel succes!

Ronny
    Namens Gokhulp-team

Senior Member
    Hoi Ruben,

Als gokker kan je gekke gedachten ontwikkelen is mijn ondervinding. De emoties bij het spelletje kunnen zo verslavend werken dat je niet meer in staat bent rationeel te handelen.
    50euro voor een nieuwe broek was ineens te veel geld geworden terwijl het 'normaal' was 500euro/maand op te spelen. Ik had zo'n gedachten toen ik nog gokte.
    Zo kan de gokker ook vele uren/dagen nutteloos zitten gokken en heel veel energie steken in het verbergen van dat gokken, terwijl enige moeite doen om andere activiteiten op te starten/te hervatten (of een verbodsbrief op te sturen) wel te veel energie zou kosten. Als je wilt gokken of niet klaar bent om te stoppen vind je wellicht inderdaad 1001 uitvluchten. Ik heb dit ook (te) lang gedaan. Ik ben héél blij dat ik nu vrij ben van dat gokken, ik terug rust in mijn hoofd gevonden heb en ik geen stress meer beleef door geldgebrek/verlies.

Ik wens jou hetzelfde toe: dat jij jezelf zo een winnaar kan voelen!

Junior Member
    Het is moeilijk om te stoppen ,altijd trap ik Erin en Dan spijt

Senior Member
    Hallo wekker,

Lees regelmatig hier op het forum en op de site: het helpt om inzicht te krijgen hoe je andere keuzes kan maken. Het is moeilijk én het is mogelijk! Vooral de eerste weken is het heel moeilijk, eens die gedachten in je hoofd minder aanwezig zijn en je je terug kan focussen op andere zaken, wordt het minder moeilijk. Alert blijven is steeds belangrijk. Ik ben al een tijdje gestopt en blijf hier toch actief om er bewust mee bezig te blijven. Ik wil al die miserie niet terug in mijn leven.

Veel goede moed! Ik wens je veel succes, zodat je binnenkort geen spijt meer hebt over wat je doet. Maar dat je wel tevreden kan zijn over je keuzes én over jezelf!!

Best praat je ook over je gokprobleem: hier op forum, met een vriend, familie, een huisarts, een hulpverlener. Blijf er niet alleen mee zitten, het delen van je probleem kan helpen tot oplossingen te komen.

nlfm

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten