+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Eindejaarspremie

Senior Member

Eindejaarspremie

Eindejaar en de eindejaarspremie komt eraan.
    Leuk natuurlijk.
    Maar wie al een tijdje worstelt met een gokprobleem weet ook dat het dan opletten is. Er bestaat immers het gevaar nu al wat extra in te zetten met het idee ‘er komt toch extra geld aan’, ook de eindejaarspremie op de rekening kan een trigger zijn om extra te gokken. Met achteraf natuurlijk de gokkater: spijt dat de centen opgegokt zijn, een schuldgevoel dat er geen geld genoeg meer is om cadeautjes te komen, bij de eerste grote rekening begin volgend jaar de confrontatie dat die som opgespeeld is en we op zoek moeten naar geld, enzovoort..

Vandaar deze waarschuwing: best niet (extra) gokken met de eindejaarspremie! Ik deed dit in het verleden wel en weet dat het een gevaarlijke periode kan zijn. Nu zijn die centen veilig gesteld en deze extra’s kunnen me (later) nog goed van pas komen. We kunnen die euro's echt wel voor meer nuttige zaken gebruiken dan ze op te gokken hé ?!

Succes!

Senior Member
    Van mij hebben ze alleszins geen eurocent gehad, ik heb inderdaad geleerd mijn geld beter te besteden ;-).
    Ik kan het iedereen aanraden..

Beste wensen voor 2017!

Senior Member
    Graag wens ik via deze weg ook iedereen hier het allerbeste voor 2017!

@Anneke: goed dat je je eindejaarspremie goed besteed hebt

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten