+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: DRINGEND gezocht: Wie wil zijn verhaal vertellen in een documentaire op tv?

Junior Member

DRINGEND gezocht: Wie wil zijn verhaal vertellen in een documentaire op tv?

Beste,

Voor een TV-documentaire die wij maken over onlinepoker zijn wij op zoek naar mensen die met onlinepoker veel geld zijn verloren. We laten alle facetten van het onlinepokeren zien in een respectvolle documentaire, waarmee we willen aantonen hoe gemakkelijk toegankelijk online poker is en hoe virtueel geld kan zijn daar, zodat je soms zelf niet door hebt dat je veel geld aan het verliezen bent.

De opnames zijn heel respectvol en in onderling overleg, maar vinden wel al plaats in de loop van de maand februari en maart. Ben jij zelf verslaafd geweest aan online poker en ben je zo veel geld verloren of ken je zo iemand en wil je mee deze boodschap uitdragen om anderen te behoeden, neem dan in eerste fase vrijblijvend contact met me op op tvmadame@yahoo.com

Vergeet zeker je telefoonnummer niet te vermelden, zodat we er eens over kunnen bellen ook.
    Dank je.
    Mvg, TVmadame

Junior Member
    29 januari 2013 08:13
    TVmadame
    Junior Member
    DRINGEND gezocht: Wie wil zijn verhaal vertellen in een documentaire op tv?
    Beste,

Voor een TV-documentaire die wij maken over onlinepoker zijn wij op zoek naar mensen die met onlinepoker veel geld zijn verloren. We laten alle facetten van het onlinepokeren zien in een respectvolle documentaire, waarmee we willen aantonen hoe gemakkelijk toegankelijk online poker is en hoe virtueel geld kan zijn daar, zodat je soms zelf niet door hebt dat je veel geld aan het verliezen bent.

De opnames zijn heel respectvol en in onderling overleg, maar vinden wel al plaats in de loop van de maand februari en maart. Ben jij zelf verslaafd geweest aan online poker en ben je zo veel geld verloren of ken je zo iemand en wil je mee deze boodschap uitdragen om anderen te behoeden, neem dan in eerste fase vrijblijvend contact met me op op tvmadame@yahoo.com

Vergeet zeker je telefoonnummer niet te vermelden, zodat we er eens over kunnen bellen ook.
    Dank je.
    Mvg, TVmadame

------------------------
    ik zou deze documentaire zien.. iemand een idee waar ik deze kan terugvinden?

Junior Member
    Ik hoop dat je volk gaat vinden om de maatschappij te laten weten dat dit écht wel als een probleem kan gezien worden..

Wat me stoort is dat je TVmadame schrijft.. kan je dan niet duidelijker zijn over welke zender dat het gaat ? Wantrouw alom..
    Laatst gewijzigd door mariska; 15 mei 2014 om 09:22

Moderator
    Beste,

Het gaat hier om een oud bericht dat heropend werd omwille van de vraag van 'pokeridool.'
    De uitzending over 'poker' was op VTM vorig jaar, meer bepaald bij Demoustier.
    Er werden zowel mensen in beeld gebracht die in het pokercircuit tewerk gesteld zijn als mensen die problemen ervaren met poker.
    Wie wil reageren ivm de uitzending kan dit hier eventueel.

Een voorstukje op: http://vtm.be/demoustier/voor-kevin-is-poker-werken.

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten