+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Gokken verwoest levens, niet doen!

Junior Member

Gokken verwoest levens, niet doen!

Hallo,

Al enige tijd volg ik hier de berichtjes, soms voel ik me goed en soms terug slecht als ik dingen lees..
    Het is zo dat ik reeds verschillende jaren gokverslaafd ben.. Ik ben nu 24.. Ik gok al sinds mijn 18e
    De ergste periode was vorig jaar augustus tem nu..

Ik heb veel verloren & heb momenteel 5000 euro schulden..
    Ik had me reeds uitgesloten bij de ksc, maar om die 5000 euro schuld terug te kunnen winnen, heb ik een account gecreerd op naam van een vriend. Ik speel voornamelijk slots & online sportweddenschappen.

Ik wil bij deze, vanaf vandaag een punt zetten achter mijn zwarte gokcarriere..
    Hoe los ik mijn schuld met een beperkt inkomen.. Enig ervaring mensen? Alle tips/advies welkom..

Gr. M

Senior Member
    Beste M,

Het is goed dat je hier veel leest. Het is nog beter dat je je verhaal en je voornemens deelt hier! Dit is echt helpend!

Vaak gaan schuldeisers wel akkoord met maandelijkse afbetalingen tot je meer kan aflossen. Heb je dit al voorgesteld?
    Bij een CAW (www.caw.be) of een plaatselijk OCMW kunnen ze je zeker helpen hiermee.

Heel veel succes met het stoppen met gokken!

Anneke

Junior Member
    Dag Anneke,

Dank voor uw reactie, sindsdien niet meer gegokt. Ik kan eigenlijk zeggen dat ik me beter voel.. Hopelijk komt alles geod..

Senior Member
    Hoi Mortingestreise,

Goed dat je niet meer gokte en dat je je beter voelt! Hopelijk heb je die lijn kunnen doortrekken (ik zie dat je bericht al enkele weken oud is)!?

Succes!

Junior Member
    Hallo mensen,

Ik ben hier terug. Ik wou even mijn situatie updaten. Sinds mijn laatste bericht geen cent meer vergokt, wat ben ik blij om dit te kunnen neerleggen.
    Ik ben bijna klaar met het afbetalen van mijn schuld. Er rest nog een kleine duizend euro, dan ben ik klaar met mijn schuld.

Hopelijk stoppen jullie ook. Stop en zie wat je allemaal kan hebben, voor dat het te laat is..
    Tips om te stoppen: 1. Schrijf je uit bij de ksc 2. Beheer geen bankkaarten, geef ze zeker af 3. Denk aan andere dingen, maak een hobby 4. Last but not least, de stem die jou influistert de baas zijn, hem afwijzen door niet te gokken.

Grtn,
    M.

Senior Member
    Hallo M,

Gefeliciteerd met je inspanningen! Je bent aan het winnen! Als je niet meer gokt, geraken heel wat zaken inderdaad terug opgelost. Dit is ook mijn ervaring.
    En ik kan volledig achter je tips staan. Vooral dat stemmetje 'je gaat winnen, ga dus spelen' negeren of corrigeren: dat is lastig, met oefenen wel mogelijk. Niet gokken en tegen jezelf zeggen 'als ik niet gok, heb ik de zekerheid dat ik niks verspeel' : zo help je jezelf. Een gokje wagen bracht enkel miserie..

groeten

nlfm

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten