+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: hervallen na 2 jaar

Junior Member

hervallen na 2 jaar

Hallo iedereen
    Dit is mijn eerste keer op het forum en heb het blijkbaar nodig om mij is te uiten.
    Mijn verhaal is 7 jaar geleden begonnen. Zoals vele is het allemaal klein begonnen met de bingo in het cafe, nadien is het overgegaan naar de speelhallen waar het allemaal erger is geworden. Door het gokken in die periode tussen 2006 en 2011 ben ik mijn verloofde kwijt gespeeld en een groot deel van mezelf en natuurlijk ook veel centen. Ik had er geen besef van dat ik met zo een groot probleem zat tot op een dag dat het besef kwam dat ik mijn liefde kwijt was en dit was pas 1 jaar na het eindigen van mijn relatie. Ik voelde mij opeens slecht, schuldig, en vol met schaamte. Die zelfde dag ben ik gaan gokken en veel verloren. Wenen als een klein kind deed ik terwijl ik nog aant gokken was. De kassahouder had dit opgemerkt en was mij komen weghalen van die machines met de allerbeste bedoeling en gaf mij de raad vul dit in zodat je nergens op die duivelse machines nog kunt spelen. Heb dit de dag nadien direct gedaan. Ik had 2 jaar niet meer gespeeld tot ik onlangs mijn ontslag heb gekregen. Van toen ben ik een manier gaan zoeken om te spelen en had ze gevonden.... op de naam van mijn mama heb ik accounts gemaakt en voila het is terug gebeurd WEER VEEL GELD KWIJT EN ZWARE SCHULDEN. Nu heb ik besloten om hulp te zoeken bij een centra want wil dit nooit meer meemeken. IK voel mij slechter en slechter met de dag.

Moderator
    Beste,

Welkom op dit forum. Wat jammer dat je na 2 jaar hervallen bent in het gokken. Blijkbaar zijn grote tegenslagen risicovol: ik weet niet of je er met andere personen over kan praten ipv je verdriet/frustratie/.. aan het gokspel te 'verwerken'? In ieder geval is het goed van je dat je nu hulp zoekt! Wellicht kan je kracht/vertrouwen putten uit het feit dat het jou reeds gelukt is langere tijd te stoppen. Je kan hier op het forum terecht, je kan je inschrijven voor het zelfhulpprogramma van gokhulp.be (met eigen forum voor wie het programma volgt/volgde of eigen gokprobleem aan het aanpakken is) en/of je kan ergens gaan praten over je problemen. Misschien heb je al een adres gevonden bij jou in de buurt? Zo niet kijk eens op: http://www.gokhulp.be/gokproblemen-hulpverlening . Veel succes!

Ronny

Senior Member
    Hallo noname,

Ik vraag me af hoe het met jou gaat? Heb je hulp gevonden? Lukt het wat?

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten